Friday, January 15, 2010

YA MUDARRISAH...

Assalamualaikum ya Mudarrisah..
Setiap waktu diiringi dengan bacaan doa... Alhamdulillah.. (pelajar tidak akan duduk selagi tidak mendapat arahan guru). Itulah budaya pelajar-pelajar AlMashoor (P)

Minggu ini minggu pertama aku masuk ke sekolah.. Minggu pertama juga aku bergelar sebagai guru, (w/p guru pelatih) aku semakin menyukainya... Sibuk dgn urusan pentadbiran dan pengurusan, tp bila time masuk kelas, hilang tension... Baru aku tahu nilai seorang guru, tingginya.. bukan memuji kerjaya sendiri.. tapi ia suatu profession yg sgt berharga nilainya. Terima kasih GURU-GURUku.. tidak lupa juga kpd PENSYARAH2 yg mengajar aku utk menjadi seorang guru...
TERIMA KASIH tidak terhingga kerana kalian berjaya mendidikku yg serba kekurangan ini...


4 comments:

ihsan said...

Alhamdulillah..
ustazah jannah dah jadi cikgu. Selamat mengajar. Best la nti, dpt Al Mashoor (P).InsyaAllah depa semua baik2.Semua pempuan pulak tu. tak nakal2.. tapi nti akan jmpa cabaran sbnar di sekolah tahun dpan. nti akan jmpa makna kelas yang menenangkan jiwa dan kelas yang mentensionkan.. Doa2 la nti dapat sek yg bgus nnti.. hehe.

Ummu Umar said...

Tahniah jannah...
Permulaan yang baik akan memberikan natijah yang baik jugak,insyaallah.
Kunci kepuasan adalah ucapan Alhamdulillah

norjannah said...

syukran ust. ihsan & amin
Alhamdulillah... ;)
Alhamdulillah ada sahabat2 mcm ntum, puas rasa.. saling mengingati antara satu sama lain..

norjannah said...
This comment has been removed by the author.